понеділок, 14 квітня 2025 р.

 

"Ігрова діяльність дошкільників: 
сучасний формат"
Якщо дитина вміє організовувати гру та ігрову взаємодію, то накопичує на майбутнє добрий потенціал ініціативності, лідерства, винахідливості. 

     Аби організувати і провести будь-яку гру з дітьми, необхідно:
 -ураховувати їхні вікові особливості, особливо процеси сприймання і засвоєння інформації; 
-потреби й цінності;  
-закономірності поведінки й комунікації у групі. 
     Окрім того, вихователь має вміти: 
-доцільно організовувати ігровий простір та всі його компоненти;
-добирати ресурси для реалізації гри; 
-бути готовим до ефективного розв’язання непередбачуваних ігрових і поведінкових ситуацій. 



Будь-яка гра містить декілька етапів:

цілепокладання — ставите мету гри, визначаєте комплекс завдань для її досягнення;

проєктування — передбачаєте ланцюжок подій у розвитку гри, вибудовуєте дії, що відповідатимуть етапам гри;

реалізація — досягаєте поставленої мети аналізування результатів — підбиваєте підсумки разом із дітьми та аналізуєте ефективність власного керівництва.


Під час рефлексії з’ясуйте для себе ефективність педагогічного керівництва грою: 

чого вдалося досягти, а чого — ні;

що вдалося ліпше і чому;

які були цікаві знахідки;

яких помилок припустилися і як уникнути їх надалі тощо.










Немає коментарів:

Дописати коментар