вівторок, 18 травня 2021 р.

 

Ділова гра

«Безпека життєдіяльності: 

формуємо навички у дошкільників та працюємо з батьками»

Правила:

  • ·        бути активним, толерантним та витриманим;
  • ·        дотримуватися культури спілкування;
  • ·        дотримуватись регламентованого часу, відведеного на обдумування;
  • ·        працювати на кращий результат своєї команди. 

Хід гри

1.     Рольовий поділ педагогічних працівників на команди

2.     Розминка

ü У яких видах діяльності та формах організації освітньо – виховного процесу слід учити дітей бути обачними та обережними?(тематичні заняття, розваги, ігри, конкурси, естафети, змагання, екскурсії, прогулянки, читання творів, моделювання правильної поведінки, аналіз небезпечних ситуацій, перегляд фільмів, мультфільмів з тематики ОБЖД).

ü Назвіть види ігор, які допомагають тренувати та вчити дітей правил безпеки життєдіяльності (дидактичні,сюжетні, театралізовані, конструктивно – будівельні, рухливі).

ü Назвіть форми роботи з батьками щодо ОБЖД дошкільників (батьківські збори, індивідуальні та групові консультації, робота батьківських куточків, папок-пересувок, вікторини, розваги, відкриті заняття, запрошення батьків відвідати «Тиждень безпеки» в ДНЗ, індивідуальні: анкетування, співбесіди, консультації, відвідування вдома, загальні свята). 

Ведуча. Я вважаю, що всі ви любите і добре знаєте світ казок та мультфільмів. Хай же у вашій уяві всі казки оживуть, і їхні герої до нас прийдуть.  Ваші знання хай вам допоможуть перемогти у вікторині. Якісь чудернацькі телеграми. Відгадайте, від кого вони?

3. Телеграми від казкових героїв

1. На свято не зможу  прибути,  розбила золоте яєчко. (Курочка Ряба)
2. Врятуйте мене від лиски, яка занесла мене за зелені ліси, за жовті піски, за бистрії води, за високі гори. (Котик і Півник)
3. Хочу на свято, але сиджу на дереві, бо злякався кабана, скочив на гілку, на якій сидить Ведмідь, а під деревом лежить Вовк. (Цап та баран)
4. Надсилаю телеграму і усіх вас благаю, знайдіть мій кришталевий черевичок. (Попелюшка)
5. Чемних діток я вітаю, забіяк попереджаю: слухайтесь, бо буде так: як ущипну, буде знак. (Рак , «Коза Дереза»)

           6. «Від дідуся втік, від бабусі втік, скоро буду у вас». (Колобок).

4.     Чарівна шкатулка.

Кожна команда зі шкатулки дістають картки із запитаннями та по черзі відповідають.

§  Які заходи першої допомоги при обмороженні ви знаєте?

§  Коли ліфт на нас «ображається»?

§  Коли собака буває «кусючою»?

§Як потрібно діяти, коли людина отруїлась лікарським препаратом?

§Що робити, якщо ваша оселя опинилася над епіцентром пожежі?

5.     Складання абетки – ланцюжка «Безпека від А до Я».

Абетка – ланцюжок

«Безпека від А до Я»

А – аварія;                                     О – отрута;

Б – безпека, багор, буря;              П – пожежа, падіння;

В – водій, вода, вогонь;                 Р – рак, руйнування, ртуть;

Г – газ, голка;                                С – скло;

Д – діжка, дорога, джміль;           Т – термометр;

Е – евакуація, електрика;              У – удар;

Ж – життя;                                     Ф – фрамуга, фара;

З – змія;                                          Х – хімікати, хлор;

І – іскра;                                         Ц – циклон;

Й – йод;                                          Ч – чад;

К – кропива;                                   Ш – шпилька;

Л – льодохід;                                  Щ – щука, щупальці;

М – муха, мухомор;                       Ю – юрист;

Н – нападник;                                  Я – яма, ягода.

 

6.     Гра « Покажи та відгадай»

За допомогою міміки та жестів показати виверження вулкана, повінь, блискавку, землетрус.

(Один з команди показує явище без слів для гравців своєї команди).

****************************************

 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ:

У коментарях вказати дитячі музичні твори, казки, мультфільми, де порушується питання з ОБЖД.

 **********************************************************************

7.     Колективне створення рекомендацій щодо формування навичок та вмінь з безпеки життєдіяльності      

  • 1.     Створити безпечні умови для формування всебічно розвиненої творчої особистості дитини.
  • 2.     Формувати елементарну компетенцію з питань безпеки у дітей дошкільного віку відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.
  • 3.     Виховувати основи безпечної поведінки дітей в різних життєвих ситуаціях, а також культуру безпеки у дорослих, відповідального ставлення до життя і здоров’я малят.
  • 4. Готувати дошкільників до реального життя, насиченого різними подіями, непередбачуваними ситуаціями тощо.
  • 5.     Формувати у дітей культуру безпеки життєдіяльності, сприяти свідомому обранню ними здорового способу життя, розвивати  у дітей позитивні мотивації до вивчення питань особистої безпеки. Створити або поновити куточки з техніки безпеки в приміщенні закладу.
  • 6.     Створити безпечне розвивальне середовище та налагодити систему роботи з безпеки життєдіяльності з  дітьми і батьками, що включає комплекс взаємопов’язаних заходів.
  • 7.     При організації освітньої роботи з формування основ безпечної поведінки у дітей дошкільного віку перевагу  надавати  спостереженням, екскурсіям, цільовим прогулянкам, довірчим бесідам та розмовам віч-на-віч, моделюванню та аналізу проблемних ситуацій, різним видам ігрової, трудової  та пошуково-дослідницької діяльності, інтегрованим заняттям, розробленню спільних проектів, проведенню розваг, «Днів та тижнів безпеки».
  • 8.     Залучати батьків до різних заходів: практичних семінарів-тренінгів, консультацій, родинних клубів за інтересами, участі у спільних проектах, виставках, розвагах і святах.


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар