"Від творчого вихователя
– до творчої дитини"
В наш час, важливого значення набуває проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку. Рівень творчого розвитку майбутнього покоління значною мірою визначається педагогічним професіоналізмом, творчою компетентністю, професійним педагогічним мисленням педагога, його психологічною готовністю до педагогічної творчості.
В. Сухомлинський підкреслював, що лише творчий педагог може розвинути творчі можливості дітей, розкрити їхній творчий потенціал.Учений писав: «Якщо ви хочете, щоб діти творили, створювали художні образи – перенесіть хоча б одну іскорку в свідомість дитини. Якщо ви не вмієте творити, або вам здається забавою спуститись до світу дитячих інтересів, – нічого не вийде».
Робота вихователя характеризується як діяльність, якій властиві творче натхнення, педагогічна захопленість, мобільність, здатність до інновацій. Але перш за все педагог має бути творчою особистістю, мати високий рівень педагогічної майстерності.
Для того щоб зацікавити дитину у будь-якій творчій діяльності, дорослий сам повинен стати безпосереднім учасником творчого дійства, уміти створити сприятливу атмосферу, відкриту для спілкування і творчого пошуку.
Немає коментарів:
Дописати коментар