"Методи навчання правил дорожнього руху"
- Перш ніж починати навчання дошкільнят, вихователям самим необхідно знати і дотримуватися ПРАВИЛ дорожнього руху.
- Зробити добірку різноманітних інформаційних даних:
- Розробки занять, цільових прогулянок, ігор.
- Демонстраційного і роздавального матеріалу.
- Продумати оформлення інформаційного стенду.
- Систематично проводити моніторинг знань безпечної поведінки на проїжджій частині, в транспорті і у дворі (на початку та в кінці навчального року).
Основні форми роботи з дітьми зі змістового напряму «Безпека життєдіяльності» освітнього напряму «Особистість дитини» Базового компонента дошкільної освіти:
- Заняття
- Бесіди
- Екскурсії
- Цільові прогулянки
- Читання художньої літератури
- Робота з наочним матеріалом
- Вікторини
- Розучування напам’ять
- Інструктажі
- Рішення ситуаційних задач
- Моделювання проблемних ситуацій
- Конкурси малюнків
- Творче розповідання
- Ігри – сюжетно-рольові, дидактичні, рухливі, музично-дидактичні, ігри словотвору.
- Оформлення стендів
- Пальчикова гімнастика
- Тестування
- Участь у дозвіллях, святах, розвагах і творчих конкурсах
Велике значення в роботі з дітьми відіграє організація екскурсій і прогулянок, де діти оволодівають практичними навичками пішоходів.
В залежності від завдань екскурсії можуть бути ознайомлювальними, уточнюючими раніше отримані уявлення, закріплюють, то є підсумковими.
У дошкільному віці також ефективними є практичні ігри-тренінги для дітей з метою оволодіння практичними знаннями та вміннями. Цікавою і ефективною формою роботи є організація рухливих і рольових ігор, в яких діти доводять до автоматизму навички безпечної поведінки на вулиці. Хороші результати дає використання гри в роботі з дітьми в умовах інтегрованого навчання.
Дорожні знаки нагрудні і переносні:
- «Пішохідний перехід»;
- «Рух пішоходів заборонено»;
- «Круговий рух»;
- «Зупинка автобуса»;
- «Обережно – діти!»;
- «Телефон»;
- «Пункт медичної допомоги»;
- «Пункт харчування»;
- «Рух направо, наліво»;
Немає коментарів:
Дописати коментар